حمید 91دیگه حمید 85 نیست
خاطرات من

فردا امتحان ذخیره دارم..........

خبری از حمید نیست.......

انگار اونم از خداش بود که من بگم.......

قضیه از این قرار بود که یه روز صبحی اس داد که : چرا جوابمو نمیدی...یه کار مهم دارم....پشیمون میشی...و هزار تا جفنگ دیگه......

منم جوابشو دادم که چیکار داری؟کارتو بگو؟

خلاصه دیگه شروع شد.....اونم گفت:باید باهات حرف بزنم.....

خلاصه اش که روز بعدش زنگ زد و صحبت کردیم............

گفت: داداشام اینا جمع شدن و میخاستن به زور واسه من برن خواستگاری و قضیه خیلی جدی شده و....

منم قبول نکردم و به داداش تهران گفتم که تو رو میخام....

بعدم باز کلی از خصوصیاتشو و تغییراتشو گفت و نهایتش قرار شد من فکر کنم و نظر قطعیم رو بهش بگم......

خیلی با قبل فرق کرده بود.......

دیگه اون حمید نبود.......

روز بعدش که باهاش صحبت کردم بهش گفتم همه ی شرایطت طبیعیه فقط تو خیلی تغییر کردی.....

من این حمید رو نمیخام من حمید 85 رو میخام.......

اونم کلی گفت یعنی چی؟و چه تغییری کردم؟؟و....

ولی من بهش گفتم نمیدونم فقط میدونم اون ادم نیستی..........

خلاصه بعد اون اس ام اس هاش طرز صحبتش دیر جواب اس دادنش همه چیش تغییر کرده بود.......

یه روز که بهش یه اس همونجوری دادم جواب داد یه چیزی تو این مایه ها:عاشقتم و دوستت دارم.....

منم دیگه واقعآ عصبانی شده بودم چون مشخص بود که ابراز علاقه ی الکی میکنه..

بهش گفتم: حمید بس کن..خودت باش..

اونم گیر داد که یعنی چی؟من چه تغییری کردم؟

این که خودشو میزد به کوچه علی چپ بیشتر اعصابم رو خورد میکرد......

بهش گفتم یه ایمیل واست میفرستم بخونش....

اخرش بعد از کلی بحث گفت : تو چته؟

منم گفتم:خودمم نمیدونم ولی این تغییر رفتار تو داره دیوونه ام میکنه..........

اونم گفت:تغییر رفتارم یا اینکه برات تکراری شدم؟

این حرفش خیلی واسم سنگین بود خیلی................

گفتم:خواهشآ هیچی نگو.......متآسفم که بعد از 7سال باید همچین حرفی رو ازت بشنوم.......من بارها تغییر رفتار تو رو به وضوح دیدم ولی هیچوقت به خودم اجازه ندادم بهت همچین حرفی بزنم بعد تو داری به من اینو میگی؟تو رو خدا دیگه جواب نده.......بسه

اونم جواب نداد......

منم یه ایمیل دو صفحه ای واسش فرستادم........هنوز که خبری نشده..................

اینم از اقا حمید ما که همه حسرت عشقشو میخوردن...............

واما استاد زا... عشقم..............

دیروز یعنی شنبه با زهرا رفتم س کلاسش........

اول سرمو انداختم پایین منو ندید....بعد که منو دید با یه حالت تعجب نگاه کرد و سلام و احوالپرسی و...

خلاصه کلی سر کلاس خندیدیم....اول کلاس قلبم رو 1000میزد......

بعد کلاس هم رفتم پیشش و باهاش راجبه تحقیقم و کنفرانسش صحبت کردم(خیلی خوب بود با هم تا بالا رفتیم)

ساعت بعدش ما تو کارگاه بودیم که استاد گفت نه ما میخایم بریم کارگاه خلاصه با هم با امور کلاسا کل کل کردیم اون میگفت که ما بریم منم میگفتم نه ما باید بریم که همونجا امور کلاسا گفت حق با این خانومه ولی اون بازم اصرار داشت که من گفتم استاد حالا ببینین نفوذ من بیشتره...اونم گفت حالا ببین........

متآسفانه استاد ما دیرتر اومد و اونا رفتن تو سایت......استادمون که اومد رفتیم تو سایت و استادمون بهش گفت که ما میخایم بیایم.....اونم گفت حالا نمیشه ما باشیم؟استادمون داشت راضی میشد که من گفتم نه استاد...استادمون بهش گفت شرمنده بچه ها راضی نمیشن......خلاصه به دانشجوهاش گفت که بلند شن که استادمون بهمون گفت ولی زشته که از سر کلاس بلندشون کنیم ها.....منم گفتم خب باشه استاد ما بریم سر کلاس اینا باشن کارگاه..(فقط میخاستم از جاشون بلند بشن....)استاد هم بهشون گفت باشه شما بمونین ما میریم......

خیلی با حال بود....اومد در رو ببنده یه چشمک به من زد یعنی دیدی ما موندیم....نامرد حقش بود نمیذاشتم بمونن...

وای خدا واقعآ عاشقشم... اخه چی میشد اگه مجرد بود؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت18:09---24 مهر 1391
تـــو برمی گردی و زندگی را از جایی که پاره شده دوباره به هم می دوزیم
در صندوقِ خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هستـــــــــ…!---


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, :: 1:46 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 113
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 30386
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس